لاغری شکم و پهلو در طب سنتی با راهکارهایی که ارائه می دهد امکان پذیر است . با روش هایی که طب سنتی به ما برای لاغری شکم و پهلو می دهد در صورت رعایت کردن دیگر نیازی به عمل های جراحی پرهزینه نیست. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با روش های لاغری شکم و پهلو در طب سنتی آشنا کنیم. لاغری شکم و پهلو در طب سنتی

سریعترین راه آب کردن چربی شکم و پهلو

آدم هایی هستند که از لاغری خود ناراضی هستند و مدام به دنبال چاق شدن خود هستند در مقابل آنها افرادی هستند که از چاقی خود به خصوص در نواحی شکم و پهلو رنج می برند. در دنیای امروز که افراد بیش از قبل به ظاهر خود و خوش اندامی اهمیت می دهند دنبال راهکارهای سریعی چون عمل جراحی هستند تا به اندام ایده آل برسند و این درحالیست که تمامی راهکارها از جمله لاغری شکم و پهلو در طب سنتی در صورتی که مراقب تغدیه خود نباشیم قابل بازگشت هستند.   متاسفانه بسیاری از افراد که برای لاغری شکم و پلو به دنبال سریعترین روش هستند در وهله اول به دنبال داروهای شیمیایی برای لاغری می روند که این داروها عوارض زیادی را برای آن ها به همراه دارد . در وهله دوم به سراغ عمل جراحی می روند. عمل جراحی برای آب کردن چربی های شکم و پهلو هم بسیار پر هزینه است و با توجه به حجم خالی پوستی که در نواحی مذکور ایجاد می شود در صورتی که تغذیه مناسب و ورزش نداشته باشند در کمترین زمان به حالت قبل خود بر می گردند. اما راهکار دیگری که افراد سراغ آن را می گیرند لاغری شکم و پهلو در طب سنتی است که مطمئن ترین روش و کم هزینه ترین روش به شمار می آید.

راهکارهای لاغری شکم و پهلو در طب سنتی

طب سنتی راهکارها و روش هایی برای لاغری شکم و پهلو و آب کردن چربی شکم و پلهو دارد یکی از این روش ها  ماساژ درمانی و طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو ست . روش دوم استفاده از گیاهان دارویی مفید است که هم باعث لاغری شکم و پهلو  می شوند و علاوه بر لاغری باعث به از بین بردن بسیاری از بیماری ها نیز می شوند . به گفته متخصصین طب سنتی سردی باعث بروز چاقی در ناحیه شکم و پهلو میشود چون رطوبت بدن زیاد میشود.بنابراین باید سردی بدن خود را از بین ببرند.میتوانند از روغن شوید و روغن بابونه استفاده کنند و آن را از قسمت راست شکم در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهند تا سردی معده از بین برود. از پر خوری و خوابیدن زیاد پرهیز کنید.

تاثیر خوردن آب بر لاغری شکم و پهلو

نوشیدن آب به اندازه مورد نیاز بدن و در زمان های صحیح منجر به لاغری بدن و هم چنین لاغری شکم و پهلو می شود از این رو توسط متخصصان  خوردن روزانه آب به تعداد هشت عدد لیوان در لاغری شکم و پهلو توصیه می شود. طب سنتی توصیه می کند که در رژیم غذایی خود بیشتر از مواد خام یعنی از میوه ها و سبزیجات (خیار ،اسفناج،آلبالو،سیب ترش ،گشنیز،جعفری،تره)استفاده کنید .یعنی موادی که دارای فیبر و آنتی اکسیدان باشند .مواد پروتئین دار نیز در لاغری این قسمت ها اثر دارد .از خوردن غذاهای پر کالری اجتناب کنید مانند برنج و ماکارونی و نان.نان قابل استفاده بهتر است نان جو باشد. طب سنتی توصیه می کند که  مواد غذایی که دارای قند سالم و طبیعی هستند است افراد میل کنند .میوه ها بهترین منبع قند سالم میباشند اما قند های ناسالم در نوشیدنی های گازدار ،شیرینی ها ،شکلات و انواع بستنی ها وجود دارد. لاغری شکم و پهلو در طب سنتی

چه دم نوش هایی برای لاغری شکم و پهلو در طب سنتی توصیه می شود؟

مقداری سیب را رنده کرده وبه همراه مقداری دارچین دم کنید و  سپس میل نمایید.در روش دیگر میتوانید مقداری دارچین را با دو تکه برگ بو را با اب دم کرده و بخورید .به مدت ده روز ناشتا این دم نوش را خورده  و سپس به مدت یک هفته قطع شود و دوباره استفاده از این دمنوش معجره آسا برای لاغری شکم و پهلو را از سر بگیرید. مقداری زنجبیل را ریز کرده و دم کنید و برای داشتن طعمی بهتر میتوانید مقداری عسل در آن حل کنید و دم کنید  هرروز این دمنوش را بخورید بسیار در لاغری شکم و پهلو تاثیر گذار است. رازیانه هم در لاغری شکم و پهلو موثر است شما می توانید رازیانه را به عنوان دمنوش استفاده کنید و بنوشید.میتوانید این دمنوش را به همراه عسل نیز میل نمایید. روزانه  یک قاشق چایخوری سرکه سیب را با اب حل کرده و میل کنید .میتوانید دو قاشق چایخوری زیره هم به آن اضافه کنید و سپس میل نمایید .البته به کسانی که دچار زخم معده هستند توصیه نمیشود.سرکه سیب در درمان جوش و آکنه نیز موثر است.
مطالعه بیشتر
تاثیر شگفت انگیز سرکه سیب برای لاغری
یک لیوان آب کرفس را روزانه بنوشید . اما کسانی که کیست تخمدان و سینه و سنگ کلیه دارند توصیه نمیشود.
مطالعه بیشتر
درمان کیست تخمدان در طب سنتی
به مدت چهل و پنج روز میتوانید مقداری آب لیمو ترش را به همراه مقداری عسل در آب حل کرده و صبح ناشتا بخورید. تاثیر بسیار زیادی در لاغری شکم و پهلو دارد. دمنوش های بالا به خاطر اینکه طبع گرمی دارند سوخت و ساز بدن را بالا میبرند و در نتیجه چربی های شکم و پهلو آب میشوند .برای مدت زمان استفاده از دمنوش ها با متخصص طب سنتی مشورت نمایید.برای کسانی که تپش قلب و پوست خشک دارند این دم نوش ها توصیه نمیشود.
مطالعه بیشتر
آیا رژیم لاغری با دمنوش گیاهی در کاهش وزن موثر است؟
گفتنی است چاقی شکم و پهلو در خانم ها و آقایان باعث میشود آنها به دنبال درمان هایی باشند که علاوه بر لاغری اثر سویی نداشته باشد در طب سنتی ماساژدرمانی  با روغن های گرم و طب سوزنی و استفاده از دمنوش های مختلف در درمان چاقی شکم و پهلو کمک شایانی کرده است. از این رو لاغری شکم و پهلو در طب سنتی یکی از بهترین روش هاست که متخصصان توصیه می کنند فقط به یاد داشته باشید که مواد مورد نیاز خود از جمله دم نوش ها را از مراکز معتبر مانند عطاری آنلاین ویترین فود خرید کنید.
مطالعه بیشتر
عطاری آنلاین ویترین فود