روغن کنجد عمده و فله اصل | خرید و قیمت

فروش روغن کنجد عمده بصورت فله و گالنی که از کنجد سفید درجه یک تهیه و به بهترین روش روغن گیری یعنی پرس سرد استخراج شده است | روغن کنجد اعلا

روغن کنجد عمده

نحوه ارسال خرید عمده روغن کنجد

ارسال در استان تهران: نهایتا طی سه روز کاری و هزینه ارسال رایگان می باشد. بازه زمانی ساعات ارسال متغییر است.

ارسال به خارج استان تهران: حمل طی 2 روز کاری و هزینه ارسال تا درب باربری رایگان و برعهده شرکت است، اما هزینه باربری مرسوله برعهده خریداران محترم می باشد.

درخواست خرید روغن کنجد عمده از ویترین فود

عطاری آنلاین ویترین فود محصولات عطاری با کیفیت را با بهترین قیمت موجود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از طرفی کاربران و مشتریان می‌توانند هنگام خرید اطلاعات کامل محصول مورد نظرشان را مشاهده کنند و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند. اگر نتوانستید محصول خود را خرید کنید یا تمایل دارید برای خرید عمده با کارشناسان ویترین فود در تماس باشید، لطفا با شماره های پایین صفحه یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

خرید تلفنی: ۰۲۱-۲۲۹۵۳۵۸۴

مدیریت: ۰935-9998008

قیمت خرید کنجد یک لیتری (تکفروشی)

همه چیز درباره روغن کنجد عمده

کنجد از قدیمی ترین گیاهان زارعی روغنی در دنیا است که برگ های بیضی شکل و باریک دارد . این گیاه گلدار ، گل هایی به رنگ های سفید و قرمز دارد . محتوی درون این گل – دانه کنجد است که پرمصرف ترین بخش گیاه کنجد محسوب می شود .

 سزاموم، تیل، سیم‌سیم، بنی‌سید و جین‌جلی شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه ی اینها از نام های کنجد هستند علت تنوع اسم ها می تواند به قدمت استفاده از این دانه برگردد چراکه این دانه از قدیمی ترین دانه هایی است که بشر آن را کشف کرد و شروع به استفاده از آن کرده به طوری که قدمت استفاده از آن به 5000 سال می رسد . تانزانیا، میانمار، هند، سودان، چین و نیجریه بزرگ ترین تولید کنندگان کنجد و روغن کنجد در جهان هستند اما در ایران نیز در استان های خوزستان، خراسان، فارس و کرمان صورت می گیرد .

این روغن کنجد پرسود علاوه بر مصرف در غذا خواص درمانی چشمگیری از جمله از پیشگیری از سفیدی زود هنگام مو ، کاهش فشار خون ، بهبود بخشی به روند درمان افسردگی و استرس ، کمک به بهداشت دهان و دندان ، سم زدایی پوست ، پیشگیری از ابتلا به دیابت ، درمان طبیعی کم خونی ، کمک به سلامت چشم ها ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، از بین بردن آکنه های پوستی و افزایش رشد مو دارد .

از این گیاه ارزشمند پرخاصیت، روغن کنجد می گیرند. در صورتی که روغن هایی که از این دانه های این گیاه گرفته شود با روش غیر اصولی باشد نه تنها این روغن پرخاصیت ارزش درمانی ندارد بلکه مصرف آن برای افراد سالم نیز بسیار مضر می باشد.

مطالعه بیشتر
درباره خواص روغن کنجد برای پوست چه می دانید؟

روغن کنجد فله چگونه تهیه می شود؟

 در طی 50 سال اخیر در صنعت برای تهیه عمده روغن کنجد و در واقع روغن گیری دانه کنجد از پرس گرم استفاده می شد ولی طی تحقیقات انجام شده و پیشرفت علم ، بشر متوجه آثار مخرب این روش بر سلامت انسان شد از این رو به سمت پرس سرد روی آورد گرایش به پرس سرد در طی 10 ساله اخیر چشم گیر بوده است و تا کنون در روغن كنجد عمده به روش پرس سرد آثار مخربی بر سلامت انسان در این روش مشاهده نشده است .

 

روغن کنجد همانند روغن ذرت و کره یک چربی است.و از جمله روغن های گیاهی است که بدون عملیات اضافی قابل مصرف می باشد. روغن کنجد از دیر باز به علت استفاده در پخت و پز،  و مصارف درمانی تولید می‌شده است.

در بازار کنجد سفید، مشکی ، خاکستری و قهوه ای وجود دارد. روغن کنجد از این سه کنجد روغن گرفته می شود .

روغن کنجد در بین روغن ها به ملکه روغن ها معروف است. و از جمله دانه های پر روغن است که خواص زیادی برای سلامت ما دارد. گفتنی است این روغن بنا به ساختار خود در تهیه غذا و سالاد بسیار پرکاربرد بوده و در واقع می توان گفت از بهترین روغن ها برای پخت و پز و سالاد می باشد.

 

 

روغن کنجد عمده

خريد و فروش روغن كنجد عمده

عطاری آنلاین ویترین فود به عنوان ارائه دهنده روغن کنجد اعلا که فروش عمده روغن كنجد بكر را انجام می دهد، کنجد اعلا را تهیه می کند . در بازار ایران انواع کنجد وجود دارد.

کنجد ایرانی در مناطق شمالی، جنوبی ایران چون خوزستان  و اصفهان کشت می شود کنجد ایران برای روغن گیری رنگی تیره دارد و البته با توجه به کشت در مناطق مختلف قیمت های متفاوتی دارد که عطاری آنلاین به عنوان فروشگاه فروش عمده روغن کنجد بکر مناسب ترین و با کیفیت ترین روغن کنجد را برای مشتریان ارائه می دهد.

کنجد خاکستری و مشکی معروف به کنجد پاکستانی از دیگر کنجد های موجود در بازار ایران است این کنجد برای روغن گیری مناسب است. کنجد مشکی پاکستانی گرانتر از نوع خاکستری آن است. کنجد پاکستانی روغن گیری آسانی دارد و برای اکثر دستگاه های روغن گیری مناسب است.

کنجد افغانی از دیگر کنجد های موجود در بازار است که بسیار شبیه کنجد پاکستانی می باشد با این تفاوت که رنگ تیره ای متمایل به سبز دارد و در واقع از نوع پاکستانی تیره تر می باشد.اما نکته اینجاست که این نوع کنجد درصد روغن گیری و قیمت بالاتری نسبت به  کنجد پاکستانی دارد. گفتنی است شهرهای افغانستان بنا به دلایل آب و هوایی در کیفیت کنجد تاثیر دارد به گونه ای که کنجد میمنه و مزارشریف بیشتر از نظر ارزش غذایی مورد تایید است.

 کنجد هندی نیز نوع دیگری از کنجد است که بسیار شبیه کنجد ایرانی است درصد روغن دهی کم و لرد زیادی دارد. قیمت این روغن نیز بالاست و جز روغن های کنجد تراریخته است.

کنجد سودان هم که این روزها در بازار کنجد می بینیم برای روغن گیری کاربرد کمی دارد و به دلیل طعم شیرین آن برای ارده استفاده می شود و البته قیمت مناسبتری نسبت به سایر کنجد ها دارد.

کنجد چینی از دیگر أنواع کنجد موجود در بازار ایران است که در واقع همان  کنجد های پوست کنده می باشد و برای نان و شیرینی بیشتر کاربرد دارد تا تهیه روغن کنجد.

خرید و فروش روغن کنجد بسته به مرغوبیت کنجد با قیمت های مختلف توسط مجموعه های متعدد انجام می شود. در عطاری آنلاین ویترین فود روغن کنجد عمده اعلا عرضه می شود این روغن کنجد از جمله مرغوب ترین روغن های کنجد می باشد که از بهترین کنجد تهیه شده است.

مطالعه بیشتر
خواص شگفت انگیز روغن کنجد برای بدنتان معجره می کند

روغن كنجد عمده خالص و ارگانيك

بهترین روغن کنجد عمده دنیا، روغن خالص طبیعی است. اما مفهوم روغن کنجد خالص و ارگانیک چیست؟

امروزه افراد به سلامت خود بیش از قبل اهمیت می دهند از این رو به دنبال مصرف مواد عذایی سالم و خوردن غذاهای سالم هستند. غذاهای سالم با روغن سالم تهیه می شود. روغن کنجد نیز که از جمله بهترین روغن های گیاهی است مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. در واقع خواص روغن کنجد باعث شده تا تعداد زیادی از متخصصان تغذیه مصرف این روغن گیاهی را به همه گروه های سنی توصیه کنند. عده ای معتقدند که روغن زیتوت را هم می توانیم برای سرخ کردن به کار ببریم هم طبخ غذا و البته نوع بودار آن طعم دهنده سالاد مورد استفاده است از این رو تهیه روغن کنجد ارگانیک بسیار حائز اهمیت است. روغن کنجد  و ارگانیک  را باید از فروشگاه های معتبر که مستقیما روغن کنجد را از تولید کننده های مطمئن تهیه می کنند، خریداری کنیم. چرا که با رواج روغن های صنعتی و شناخت مضرات زیاد این روغن ها و از طرفی ارائه دهنده های روغن های گیاهی تقلبی ، تهیه روغن کنجد خالص و ارگانیک بیش از پیش حائز اهمیت است. روغن کنجد ارگانیک سرشار از املاح معدنی و انواع ویتامین هاست. مطابق پژوهش های صورت گرفته مصرف مداوم و مستمر روغن کنجد ارگانیک سبب کاهش کلسترول خون می شود.

روغن کنجد عمده

خرید فله روغن کنجد از فروشگاه اینترنتی ویترین فود

روغن کنجد عمده را باید تنها از فروشگاه های معتبر تهیه کنید چرا که در صورتی که روغن کنجد از لرد کنجد تهیه شود نه تنها خاصیت روغن کنجد مرغوب را ندارد بلکه ماندگاری طولانی مدتی هم نخواهد داشت.  از این رو این روغن را باید از فروشگاه هایی که روغن کنجد اصل و مرغوب ارائه می دهند تهیه کنید.

عطاری آنلاین ویترین فود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر روغن کنجد فله مرغوب را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می دهد. روغن کنجد ویترین فود از بهترین کنجد تهیه شده و در فروشگاه اینترنتی ویترین فود در ابعاد و حجم مختلف ارائه می شود.

مطالعه بیشتر
عطاری آنلاین ویترین فود

روش های تشخیص روغن کنجد اصل و غیر اصل

ملاک های سنجش یک روغن کنجد و مرغوب همگی ملاک هایی هستند که در آزمایشگاه های صنعتی قابل سنجش هستند .

 عده ای بر این باورند که روغن کنجدی خوب و مرغوب است که در مقابل آنها ( روغن کنجد گیری هایی که در مغازه ها صورت می گیرد ) دانه کنجد روغن گیری شود ولی سازمان استاندارد در این باره هشدار داده است و طی بیانیه ای اعلام کرده است روغن کنجد های عمده ای که به این صورت تهیه می شود اغلب غیر استاندارد و فاقد ملاک های استاندارد هستند و حتی سلامت شما را به خطر می اندازند از این رو برای اینکه بتوانید به روغن کنجدی که مصرف می کنید اطمینان داشته باشید باید از روغن کنجد های دارای نشان استاندارد که اسید اگزالیک و اسید فیتیک آنها در آزمایشگاه ها تست شده  و سلامت آنها تایید شده است استفاده کنید جالب است بدانید این دو مقوله در اکثر روغن کنجد های عمده ای که به صورت مکانیکی استخراج می شوند فراتر از حد طبیعی است که این بشدت خطرناک و آسیب زا است

فروشگاه آنلاین ویترین در راستای تکریم مشتری روغن کنجد عمده را بدون هیچ واسطه ای از تولید خود کفا در اختیار مشتری قرار می دهد

 جالب است بدانید از آنجا که دو نوع روغن کنجد در بازار موجود است و یک نوع کمی از دیگری رنگی تیره تر دارد نمی توان رنگ محصول را ملاکی بر سلامت آن قرار داد ولی باید بدانید هر رنگی را نمی توان به تنوع نوع روغن کنجد ربط داد و گاها شاهد انواع تقلب در مورد رنگ روغن کنجد هستیم و به همین دلیل تهیه این روغن پرخاصیت از فروشگاهی معتبر امری مهم می باشد.

مطالعه بیشتر
روش های تشخیص روغن کنجد اصل

در زمان خرید روغن کنجد به رنگ و بوی آن بسیار اهمیت دهید. روغن کنجد هرچه قدر تیره تر باشد طعم قویی تری دارد. نکته دیگر در مورد تشخیص روغن کنجد اصل این است که این روغن در صورتی که اصل و طبیعی باشد در هوای سرد باید سفت شود.

 

روغن کنجد عمده

روش های نگهداری روغن کنجد عمده

روغن کنجد با توجه به نحوه تولید، شرایط نگهداری آن بسیار در سلامت این روغن تاثیر گذار است

نور خورشید از دشمنان سرسخت سلامت روغن کنجد است و برای سالم نگه داشتن روغن کنجد باید به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شود و اگر روغن کنجد ریز نور مستقیم آفتاب نگه داری شود علاوه بر از دست دادن سلامتیش باعث از بین رفتن خواصش هم می شود .

جنس ظرفی هم که روغن کنجد در آن نگه داری می شود نیز بسیار مهم است نباید این ظرف از پلاستیک باشد بلکه باید در ظرف های شیشه ای که روغن کنجد شما را در معرض نور خورشید قرار ندهند استفاده کنید

مطالعه بیشتر
روش صحیح نگهداری روغن کنجد

استفاده از روغن کنجد مرغوب و مورد تایید قطعا از سری دغدغه هایی است که برای سلامتی باید داشت فروشگاه آنلاین ویترین فود در راستای از بین بردن دغدغه های شما علاوه بر رعایت کردن همه ی استاندارد های تعیین شده و نگهداری روغن کنجد در محل و ظرفی مناسب با تضمین کردن کیفیتش و با ارائه محصولات با قیمتی مناسب این مشکلات را  برطرف کرده و به شما امکان خریدی با خیال راحت را می دهد

بهتر است روغن کنجد در ظروف پلاستیکی نگهداری نشود چون بوی نامطبوعی دارد باعث انتقال مونومرها به داخل روغن میشود و روغن کنجد بوی بدی میدهد.روغن کنجد را باید در ظرف درب بسته نگهداری کرد و درب آن را پس از هر بار استفاده درب آن رامحکم ببندیدزیرا زمانی که اکسیژن وارد روغن کنجد شود، اکسیداسیون  میشود ،رادیکال های آزاد تولید میکند که سرطان زا هستند. مواد مفید و سودمند خود را ازدست میدهد زیرا میزان حل شدن اکسیژن در روغن کنجد هشت برابرحل شدن اکسیژن در آب است.رطوبت روغن کنجدکم است به همین دلیل میکروب ها کمتر میتواند جولان دهند اما زمانی که درب آن محکم نباشد ورطوبت وارد روغن شود میکروب ها زیاد میشوند و زودتر فاسد میشود.

قیمت روغن کنجد فله

قیمت روغن کنجد عمده و فله ؛ در صورتی که قصد خرید روغن کنجد اصل و ارگانیک  را دارید ما در عطاری آنلاین ویترین فود که یک فروشگاه اینترنتی معتبری ست این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت روغن کنجد بصورت عمده در فروشگاه اینترنتی ویترین فود بسیار مناسب می باشد چرا که روغن کنجد در این فروشگاه از تولیدکنندگان با سابقه با بالاترین کیفیت تهیه می شود.

در شرایط کنونی عده ای از سودجویان با ارائه قیمت های پایین برای روغن کنجد سعی در جذب مشتری دارند اما عطاری آنلاین ویترین فود به عنوان یکی از فروشگاه های عمده فروشی روغن کنجد به شما می گوید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. روغن های کنجد بسیار ارزان به دلیل وجود ناخالصی های زیاد سلامت شما را به خطر می اندازند از این رو گول تبلیغات این فروشگاه ها را نخورید.

 

خرید بدون واسطه

خرید بدون واسطه روغن کنجد اعلا، اصل و ارگانیک با بهترین قیمت در عطاری آنلاین ویترین فود همراه با ارسال به سراسر کشور.

فروشگاه اینترنتی ویترین فود روغن کنجد اعلا را با نازلترین قیمت ارائه می دهد از این رو شما می توانید در هرکجای کشور که هستید از عطاری آنلاین ویترین فود خرید بدون واسطه روغن کنجد را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. این فروشگاه با ارائه خدماتی چون سرویس دهی به سراسر کشور خرید بدون واسطه روغن کنجد شما را در کوتاه ترین زمان به دستتان می رساند.

روغن کنجد عمده

روغن کنجد بکر عمده

 اگر شما هم طرفدار روغن کنجد هستید و از این روغن گیاهی برای مصارف روزانه خود استفاده می کنید، احتمالا در زمان خرید این روغن با واژه بکر مواجه شده اید.

روغن کنجد بکر در واقع روغن کنجدی است که به روش پرس سرد و در اثر اعمال فشار به دانه های کنجد در دمای پایین تولید می شود؛ به گونه ای که تمام خواص و ویژگی های تغذیه ای کنجد حفظ می شود.

در روغن گیری به روش پرس سرد، روغن در اثر اعمال فشار بدون استفاده از هیچ حرارتی از دانه های کنجد استخراج می شود. در واقع عدم استفاده از هیچ گونه افزودنی شیمیایی موجب شده تا روغن به دست آمده این روش، هیچ گونه تغییراتی در بوِ، طعم و ترکیبات خود نداشته و تمام خواص خود را حفظ کند. به تعبیری انجام هرگونه مراحل تصفیه شیمیایی  از جمله بی بو سازی و رنگ بری در این گروه از روغن ها غیر مجاز می باشد.

گفتنی است که روغن کنجد (پرس سرد) مانند دانه های کنجد، دارای آنتی اکسیدان فراوان است.

روغن کنجد عمده ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ویترین فود نیز با رعایت تمامی اصول تهیه می شود و در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد.

روغن کنجد تصفیه شده

در تهیه روغن کنجد تصفیه شده، این روغن تحت تاثیر روش های فیزیکی و شیمیایی تصفیه می شود و نسبت به روغن کنجد بکر، کیفیت پایین تری دارد .

روغن کنجد تصفیه شده نسبت به روغن کنجد بکر یا همان پرس سرد در برابر حرارت به دلیل نقطه دود بالاتر، مقاومت تر است. طی پروسه تولید روغن کنجد تصفیه شده، ناخالصی ها جدا شده همین امر موجب تغییراتی در رنگ و بوی روغن می شود به همین منظور مصرف این روغن برای افرادی که روی طعم و بو حساس هستند مناسب است.

نکته مهمی که اینجا باید یادآور شویم این است که روغن کنجد چه بکر چه تصفیه شده دارای خواصی مشترک با دانه کنجد است.

 

روغن کنجد عمده

روغن کنجد با کیفیت

در تهیه روغن کنجد با کیفیت ، تلاش می شود تا تمام خواص کنجد در آن حفظ شود. کنجد سرشار از آنتی اکسیدان هایی چون سزامین و سزامولین می باشد روغن کنجد عمده با کیفیت علاوه بر این باید شامل  اسیدهای پرچرب ضروری و ویتامین E هم باشد.

روغن کنجد باکیفیت را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. عطاری آنلاین ویترین فود از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبری است که مدت هاست روغن کنجد با کیفیت را در اختیار خریداران این محصول قرار می دهد.

مطالعه بیشتر
زمان ماندگاری روغن کنجد چه قدر است؟

مدت زمان ماندگاری روغن کنجد

مدت زمان ماندگاری روغن کنجد مساله ایست که افراد بخصوص کسانی که روغن کنجد عمده خریداری می کنند باید به آن توجه کنند. روغن کنجد در اثر خراب شدن کپک نمیزند بلکه ترش میشود .اگر درب روغن کنجد را باز نکرده باشید تا یک سال بعد میتوانید استفاده کنید به گونه ای که اگر دو سال از تاریخ انقضای روغن گذشته باشد میتوانید درب آن را باز کنید و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید ، اگر سالم بود میتوانید استفاده کنید.شاید شما درب ظرف حاوی روغن کنجد را باز کرده باشید و مدتی آن را استفاده نکنید،اگر آن در دمای داخل آشپزخانه نگه داشته باشید  فقط تا شش ماه میتوانید از این روغن استفاده کنید پس به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید .

پس به این نکته توجه داشته باشید که ؛ ظروف روغن کنجد با تاریخ انقضا به فروش می رسند اما این گونه نیست که روغن دقیقا بعد از تمام شدن تاریخ انقضا خراب شود یا قابل استفاده نباشد بلکه این تاریخ تنها نشان دهنده زمان تقریبی حفظ کیفیت روغن می باشد.

 

روغن کنجد عمده

و به طور خلاصه ؛

کنجد این دانه پرخاصیت روغنی دارد که در بین روغن های خوراکی به ملکه روغن ها مشهور شده است. این روغن شگفت انگیز با توجه به خصوصیاتی که دارد در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است به گونه ای که در سبد غذایی خانوار نقش پررنگ تری نسبت به سایر روغن ها ایفا می کند. این روغن که با توجه به ماهیتی که دارد برای پخت و پز، سرخ کردن، سالاد بسیار استفاده می شود.

گفتنی است این روغن پرخاصیت مصارف پزشکی نیز دارد و برای پوست و مو بسیار مفید می باشد.

روغن کنجد اصل و اعلا برای سلامتی انسان بسیار مفید است از این رو باید برای تهیه آن دقت کافی را به خرج دهیم تا با خرید روغن کنجد تقلبی سلامت خود و خانواده خود را به خطر نیندازیم.

 

خرید و فروش عمده انواع محصولات عطاری در اوزان و تعداد بالا از فروشگاه اینترنتی ویترین فود بصورت آنلاین و تلفنی با امکان ارسال به سراسر کشور

خرید تلفنی: ۰۲۱-۲۲۹۵۳۵۸۴

قیمت مناسب عطاری آنلاین ویترین فود

قیمت مناسب

به علت عرضه مستقیم محصولات
قیمت‌های ما بی‌رقیب است

ارسال به سراسر کشور عطاری آنلاین ویترین فود

ارسال به سراسر کشور

محصولات خریداری شده، بدون محدودیت جغرافیایی ارسال می‌شوند

محصولات طبیعی عطاری آنلاین ویترین فود

محصولات ۱۰۰٪ طبیعی

محصولات این فروشگاه از مواد اولیه مرغوب و طبیعی تهیه می‌شوند

پیگیری سفارشات عطاری آنلاین ویترین فود

پیگیری سفارشات

از ثبت سفارش تا رسیدن محصولات
به دست شما قابل رهگیری است

پشتیبانی ویترین فود عطاری آنلاین ویترین فود

پشتیبانی ۲۴ ساعته

ما هر روز و بصورت شبانه‌روزی
به مشکلات احتمالی رسیدگی می‌کنیم

نحوه ارسال خرید عمده

ارسال در استان تهران: نهایتا طی سه روز کاری و هزینه ارسال بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد. بازه زمانی ساعات ارسال متغییر است.

ارسال به خارج استان تهران: حمل طی 2 روز کاری و هزینه ارسال تا درب باربری رایگان و برعهده شرکت است، اما هزینه باربری مرسوله برعهده خریداران محترم می باشد.

درخواست خرید روغن کنجد عمده از ویترین فود

عطاری آنلاین ویترین فود محصولات عطاری با کیفیت را با بهترین قیمت موجود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از طرفی کاربران و مشتریان می‌توانند هنگام خرید اطلاعات کامل محصول مورد نظرشان را مشاهده کنند و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند. اگر نتوانستید محصول خود را خرید کنید یا تمایل دارید برای خرید عمده با کارشناسان ویترین فود در تماس باشید، لطفا با شماره های پایین صفحه یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

خرید تلفنی: ۰۲۱-۲۲۹۵۳۵۸۴

مدیریت: ۰935-9998008