زود انزالی، ناتوانی جنسی و همچنین اختلالات نعوظ بعضی از اختلالات جنسی رایج می باشند که مردان با آن‌ ها مواجه هستند. این اختلالات در طب سنتی درمان دارد با ما همراه باشید تا به شما در مورد درمان زود انزالی در طب سنتی اطلاعات مفیدی بدهیم تا با بکارگیری آن معضل زود انزالی خود را رفع کنید. درمان زود انزالی

انزال زودرس چیست؟

زود انزالی به حالتی گفته میشود که مرد پس از تحریک و نعوظ کامل بلافاصله پس از آغاز نزدیکی جنسی و دخول به ارگاسم میرسد و توانایی خود را برای ارگاسم همسر خود از دست می دهد. طب سنتی برای درمان زود انزالی معجون سیاه دانه و عسل را که به معجون دوسین معروف است توصیه میکند که این معجون بدلیل داشتن طبع گرم به صورت ویژه مورد توجه پزشکان طب نوین و درمانگران طب سنتی برای انواع بیماریهای بدن و همچنین برای درمان زود انزالی قرار گرقته است.

خواص سیاه دانه و عسل برای زود انزالی

معجزات درمانی سیاهدانه و عسل بسیار زیاد است و در درمان بسیاری از بیماریهای بدن از جمله زود انزالی توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود. مصرف مقدار مشخصی از معجون سیاه دانه و عسل طبیعی کمک می کند تا شما مشکلات کمتر و خفیف تری داشته باشید. به طور کلی مصرف این معجون طبیعی ، سلامت کلی بدن را تضمین می کند. در این مطلب به صورت خلاصه تلاش شده تا به برخی از ویژگی ها و خواص مهم سیاه دانه و عسل برای درمان زود انزالی اشاره شود .

خواص سیاه دانه و عسل برای نعوظ

سیاه دانه طبع گرمی دارد برای همین مصرف آن با عسل یکی از مواد طبیعی برای افزایش دادن میل جنسی است. مصرف عسل با سیاه دانه باعث میشود که خواص سیاه دانه به کل بدن پخش شود نتایج تحقیقات نشان داده است ترکیب سیاه دانه و عسل می‌تواند برای درمان زود انزالی معجزه کند.
مطالعه بیشتر
خواص روغن سیاهدانه برای ابرو

تقویت قوه باه یا ناتوانی جنسی با سیاهدانه

روغن سیاه دانه را باید با روغن زیتون و کندر خوراکی پودر شده مخلوط کرده و عسل به آن افزوده و هر روز مقداری از آن را میل کنید، برای برگرداندن قوه باه و شهوت افراد ضعیف و عقیم بسیار مفید است. سیاه دانه مزاج گرم و خشک دارد و به همراه عسل باعث پخش سیاه دانه به کل اعضای بدن و بهبود آن می‌شود. افرادی که دارای مزاج بلغمی هستند یعنی مزاج سردی دارند می‌توانند از این معجون استفاده کنند. سیاه دانه و عسل با افزایش هورمون جنسی تستوسترون تاثیر غیرمستقیم به روی دستنگاه تناسلی می گذارد و می تواند زود انزالی را درمان کند. تستوسترون، به عنوان هورمون مردانه و همچنین یک استروئید آنابولیک، باعث رشد بافت‌های تناسلی مردانه،افزایش ماهیچه و تراکم استخوان و افزایش رشد مو‌های بدن می‌شود. زود انزالی

طرز تهیه و روش مصرف سیاه دانه و عسل برای درمان زود انزالی

به نسبت مساوی از سیاه دانه و عسل را با هم ترکیب نموده و شب ها قبل از خواب یک قاشق مربا خوری از این معجون را بجوید و بخورید. برای تهیه دوسین که همان معجون سیاه دانه و عسل است، سیاه دانه را پودر کرده یا به صورت آسیاب شده یا بصورت کوبیده باشد و با عسل مخلوط می کنیم نسبت ترکیب سیاه دانه و عسل هم باید یک به سه باشد. به طور مثال یک قاشق پودر سیاه دانه را باید با سه قاشق عسل مخلوط کرد سیاه دانه پودر شده قدرت تاثیرگذاری بیشتری دارد. لازم است بدانید که سیاه دانه به سرعت در مجاورت هوا خواص خود را از دست می دهد.اما اگر سریعا با عسل مخلوط شود، خواص خود را حفظ می کند و تا یکسال هم ماندگاری دارد.در انتها با استفاده منظم و مرتب این معجون معجزه گر، سیاه دانه و عسل طبیعی، می توان به درمان زود انزالی با مواد طبیعی امیدوار بود.
مطالعه بیشتر
خواص سیاهدانه با عسل
گفتنی است زود انزالی معضلی که منجر به آزار مرد و هم چنین زن در رابطه جنسی می شود نه تنها با داروهای شیمیایی بلکه با داروهای گیاهی و طب سنتی قابل درمان است. سیاه دانه و عسل یکی از پیشنهادات طب سنتی برای درمان زود انزالی است که تاثیر شگفت آوری دارد البته به کیفیت سیاهدانه و مرغوبت عسل هم ربط دارد از این رو حواسمان باشد که عسل و سیاه دانه را از فروشگاه های معتبری چون عطاری آنلاین ویترین فود تهیه کنیم.
مطالعه بیشتر
عطاری آنلاین ویترین فود